نوشته شده توسط : سپهریونسی

ویژگی های لوگوی ایده آل

منحصر به فرد بودن لوگو

یک اصل مهم در برندسازی وجود دارد که میگوید متمایز بودن بر زیبایی اولویت دارد.لوگوی شما باید قدرت حضور در بازار را داشته و بلافاصله توسط مخاطبان شما تشخیص داده شود.طراحی لوگو باید به گونه ای باشد که مخاطب فقط با دیدن لوگوی شما تمامی برند شما را در ذهن خود تداعی کند.

سادگی لوگو

بهترین طرح ها، ساده ترین طرح ها هستند.لوگویی موفق است که در عین سادگی هویت برند را بازگو کند.استفاده از افکت با متن های غیرضروری ارزش لوگو را کاهش می دهد.

انعطاف پذیر بودن لوگو

یک طراحی لوگو قوی باید بتواند به خوبی و بدون تغییر ماهیت و هدف خود در رسانه های مختلف جای بگیرید.همچنین لوگو نباید وابسته به رنگ باشد یعنی در چاپ سیاه و سفید و یا مهر رسمی شرکت با همان قدرت پیام را منتقل کند.

نسبت طلایی در طراحی لوگو

عدد فیبوناچی یا نسبت طلایی یکی از عوامل تعیین کننده زیبایی، اثر بخشی و قیمت طراحی لوگو است. به طور کلی هر چیزی که نسبت طول به عرض آن برابر 1.618 باشد این نسبت در آن رعایت شده است.

گویا بودن لوگو

در طراحی لوگو یکی از مهم ترین معیار ها گویا بودن لوگو است.به گونه ای که لوگو در هر اندازه و محیط گویای فعالیت و خط فکری آن سازمان باشد.

لوگو مینیمال

مینیمالیسم یک رویکرد خلاقانه است که شامل زدودن تزئینات و کاهش هنر به ساده ترین اشکال آن است. این سبک از این ایده الهام گرفته است که کمتر بیشتر است. با این حال ، نباید مینیمالیسم را با خام یا ساده بودن اشتباه بگیرید. نکته ساده این است که زیبایی بدون آرایش و شکوه یک شکل هنری را بدون تکیه بر عناصر کم عمق برجسته کنید. هرچه تزئین را بیشتر حذف کنید ، ابتکار طراحی را بیشتر نشان می دهید.

منبع: سفارش طراحی لوگو



:: برچسب‌ها: طراحی-لوگو ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپهریونسی

بیشتر راجع به طراحی کاراکتر بدانیم

اثرات مثبت طراحی کاراکتر :

بدون یک کاراکتر خوب و مناسب استفاده کنندگان به سرمایه بیشتری برای به خاطر سپاری محصولات در ذهن مخاطب نیاز دارند. به طور کلی یک کاراکتر خوب، کاراکتری می باشد که از لحاظ ظاهری جذاب باشد و بتواند از لحاظ روحی و عاطفی متناسب با موضوع مورد نظر فکر مخاطب را درگیر کند.

طراحی کاراکتر

آیا طراحی کاراکتر در افزایش فروش و مشتری موثر است؟

اگر محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید دارای یک کاراکتر باشد باعث جلب توجه مشتریان خواهد شد این در صورتی است که جلب مشتری با تبلیغات تلویزیونی هزینه‌های بسیار زیادی به همراه دارد و طراحی کاراکتر در این مورد کار شما را راحت تر خواهد کرد علاوه بر این موضوع اگر طراحی کاراکتر به صورت حرفه‌ای انجام شود باعث ماندگاری محصول شما در ذهن ها خواهد شد و باعث فروش بهتر و بیشتر شما می شود..

تفاوت کاراکتر و لوگو؟

به طور کلی کاراکتر یک تصویر است و لوگو یک کلمه و کاراکتر امکاناتی به شما ارائه می دهد که از لوگو به تنهایی بر نمی‌آید برای کالاهای مصرفی طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی توصیه می‌شود برخی از افراد به اشتباه لوگو و کاراکتر را مثل هم می دانند در حالی که تنها وجه مشترک این دو، طراحی های انجام شده آنها برای معرفی عنوان یا تصویر سازمان و شرکت است..

اصول و طراحی کاراکتر

اصول سفارش طراحی کاراکتر باید به گونه‌ای باشد که شخصیت های متحرک طراحی شده مخصوص به خودتان باشد و بر اساس طراحی اولیه نیاز به خلاقیت زیادی دارد. ممکن است بسیاری از شخصیت های محبوب و مشهور در تبلیغات به نظر ساده برسند اما در واقعیت پشت این سادگی ساعتها کار و تلاش وجود دارد.

برای یک طراحی ایده آل باید سه رنگ را انتخاب نمایید و طراحی را بر اساس همین سه رنگ انجام دهید وقتی از رنگ های زیادی استفاده می کنید مخاطبینی که شخصیت را مشاهده می کنند نمی دانند باید دقیقا به کجا نگاه کنند.

باید شخصیت کاراکتر را با استفاده از ۱۰ یا کمتر از حرکات قلم طراحی نمایید به این صورت سادگی را طراحی رعایت کردید خارج از این موضوع طراحی کاراکتر پیچیده است باید اجزای آن را به راحتی تحلیل شود.

در طراحی کاراکتر برای توصیف بهتر شخصیت‌ها از خطوط مختلف کمک می‌گیرند مثلاً خطوط نرم، گرد، ضخیم، صاف و غیره ... نشان دهنده شخصیت های بامزه، خوشحال، مهربان می باشد این در صورتی است که خطوط ناصاف و تیز و خراشنده برای شخصیت های نامنظم و ناآرام استفاده می شود.



:: برچسب‌ها: کاراکتر ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپهریونسی

علت اصلی نشان ندادن موجودی در اتمیک والت چیست؟

اصلی ترین عاملی که باعث ایجاد اختلال در موجودی کیف پول اتمیک شما می شود، قطع شدن اتصال تان با جستجوگر بلاکچین است. جستجوگر یا همان اکسپلورر بلاکچین (Block explorer) بستری است که از آن برای مشاهده جزییات بلاک‌ها، تراکنش‌ها، آدرس‌ها و دیگر موارد حوزه رمزارزها استفاده می شود. تمام کاربران بیت‌کوین و آلت کوین ها جهت پیگیری تراکنش‌های خود نیاز به مرورگرهای بلاکچین دارند. طبیعی است هنگامی که ارتباط شما با این بستر قطع شود، دارایی هایتان به درستی نمایش داده نشده و مشکلات متعددی پیش رویتان قرار بگیرد.

نگران از دست رفتن دارایی هایتان نباشید

قبل از بیان هر نکته ای این موضوع را مدنظر داشته باشید که هیچ خطری دارایی های شما را تهدید نمی کند و این دست از مشکلات به صورت طبیعی رخ داده و با انجام راهکارهای ساده ای حل می شود. پس نگران از بین رفتن وجوه تان در کیف پول نباشید. چرا که این دارایی ها به صورت مستقیم در بلاکچین ذخیره شده و امکان از بین رفتن یا دسترسی افراد دیگر به آن وجود ندارد. کیف پول اتمیک یکی از بهترین کیف پول های دیجیتال است که مستقیماً به گره های بلاکچین متصل شده و این یعنی اطلاعات حساب های فعال در آن (از جمله مانده ها، تاریخچه معاملات و …) تنها در رابط کاربری کیف پول به کاربران نمایش داده می شود و مدیران این کیف پول دسترسی به دارایی ها ندارند. مجدداً تاکید می کنیم که اگر دارایی های خود را در کیف پول نمی بینید، به معنای از دست رفتن سرمایه شما نیست و این اتفاق تنها به دلیل اختلالات طبیعی رخ می دهد که برای تمام کاربران وجود دارد.

شما به عنوان یکی از اعضای بلاکچین، همیشه می توانید آدرس خود را در جستجوگر بلاکچین بررسی کنید تا مطمئن شوید که تراکنش هایتان موفقیت آمیز بوده و دارایی هایتان سرجایش است. مشکلاتی که در اتصال شما و جستجوگر بلاکچین رخ می دهد از عواملی مثل محل زندگی، سرویس ارائه دهنده اینترنت یا محدودیت های CloudFlare ناشی شود. چنانچه دارایی شما بعد از واریز صفر باقی ماند و در واقع با حذف شدن ارزها در اتمیک والت روبرو شدید، راهنمای گام به گامی که در این قسمت آورده ایم را بررسی کرده تا موضوع را برطرف نمایید.

  1. تراکنش هایتان در کوین موردنظر را در جستجوگر بلاکچین بررسی نمایید. اگر تراکنش های خود را در این قسمت مشاهده کردید، هیچ جای نگرانی وجود ندارد. وجوه شما در بلاکچین کاملاً ایمن است و تیم اتمیک همیشه اینجاست تا در حل مشکل اتصال به شما کمک کند.
  2. مطمئن شوید که آخرین نسخه کیف پول اتمیک را اجرا کرده اید. این نسخه را می توانید از سایت رسمی اتمیک با آدرس atomicwallet.io/downloads دانلود نمایید.
  3. کیف پول تان را مجدداً ریلود (Reload) نمایید. بارگیری مجدد کیف پول اتمیک فرصتی تازه برای برقراری اتصال مجدد می دهد و می تواند مشکلات این چنین را برطرف سازد.
  4. برای رفع مشکل اتمیک این موضوع و تست اتصال تان می توانید از یک VPN استفاده کنید. در همین راستا یک VPN معتبر را روی دستگاه خود نصب کرده و کشور خود را تغییر دهید. کشورهایی مثل آلمان، ایالات متحده آمریکا و سوئیس بهترین کشورهایی هستند که می توانید سرور وی پی ان را روی آن ها تنظیم کنید.
  5. اگر در حال حاضر از VPN استفاده می کنید، آن را قطع کرده و مجدداً کیف پول را بارگذاری نمایید.
  6. چنانچه از هرگونه آنتی ویروس، فایروال و اپلیکیشن های مبارزه با بدافزارها استفاده می کنید، برای دقایقی آن را غیرفعال کرده و مجدداً وارد کیف پول شوید. بسیاری از برنامه های امنیتی شما باعث مسدود شدن کیف پول اتمیک شده و ایجاد ارتباط مناسب با بلاکچین را سخت و دشوار می کنند. پس از قطع این نرم افزارها، لحظه ای برای بررسی بلوک های موجود در تنظیمات برنامه وقت بگذارید تا ببینید مشکل حل شده یا خیر.
  7. اتصال اینترنتی در بسیاری از موارد عامل اصلی رخ دادن این اتفاق است. به همین خاطر حتما اتصال اینترنت پایداری داشته باشید و آن را مجدداً تست کنید. در صورت امکان می توانید سرویس ارائه دهنده دیگری را نیز امتحان کنید.
  8. اگر انجام تمام مراحل بالا کمکی به شما نکرد می توانید با مرکز پشتیبانی اتمیک در ارتباط بوده و مشکل خود را از طریق ایمیل به ما ارسال کنید. آدرس رسمی ایمیل کیف پول اتمیک support@atomicwallet.io می باشد. اگر قصد ارسال ایمیل به پشتیبانی کیف پول اتمیک را دارید، حتما شناسه اتمیک خود را ضمیمه کرده و آدرس کوین هایی که در آن ها با مشکل روبرو هستید را در پیام تان ذکر کنید. کمک سریع و دوستانه به کاربران یکی از سیاست های اصلی کیف پول اتمیک بوده و به همین خاطر تا برطرف کردن این موضوع همراه کاربران عزیز خواهیم بود.

جمع بندی نهایی

اختلال موجودی ارزها در کیف پول اتمیک یکی از مشکلاتی است که به تازگی برای برخی از کاربران این والت رخ داده است. این کاربران با مواردی مثل صفر شدن کاردانو در اتمیک والت، نشان ندادن موجودی در اتمیک والت، صفر شدن و حذف شدن ارزها در اتمیک والت روبرو شده اند و این اتفاق موجب نگرانی آن ها شده است. ما در این مطلب به صورت خلاصه بیانیه رسمی سایت کیف پول اتمیک در این رابطه را برای شما عزیزان ترجمه و به صورت کامل توضیح دادیم. تمام راهکارهای گفته شده، راهکارهای عملی هستند که کارشناسان کیف پول اتمیک آن را توصیه کرده اند و ما تنها این راهکارها را بازتاب کردیم. امیدواریم این مطلب نیز موردتوجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.



:: برچسب‌ها: اتمیک-والت ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپهریونسی

خصوصیات طراحی لوگو بیمه

لوگو بیمه باید به گونه ای طراحی شود که بیان کننده اهداف و آرمان های شرکت بیمه مورد نظر باشد. در واقع افراد فاکتور های زیادی برای انتخاب شرکت بیمه مورد نظرشان دارند ، از جمله ثبات شرکت ، اعتبار شرکت ، تخفیف ها ، پرداخت و ارائه مطالبات و غیره. در نتیجه لوگو بیمه باید به گونه ای طراحی شود که تمامی این جنبه ها را بتواند به مخاطب منتقل کند. هم چنین لوگو بیمه باید برای شرکت بیمه مورد نظر به بهترین شکل ممکن اعتبار سازی کرده و هویت مشخصی برای آن تعریف کند.

هدف طراحی لوگو بیمه

در وهله اول هدف از داشتن لوگو هویت و اعتبار سازی برای برند مربوطه و هم چنین متمایز بودن نسبت به سایر رقبا است ، که لوگو بیمه نیز از این قاعده مستثنی نیست. البته داشتن یک لوگو حرفه ای قدم مهمی در جهت برندینگ برای شرکت مورد نظر نیز می باشد. طراحی لوگو بیمه موجب اعتماد سازی در مخاطب می شود و در واقع می تواند تعیین کند که بیننده بعد از تماشای لوگو مورد نظر تعامل بیشتر با شرکت مربوطه را انتخاب کند یا خیر. البته داشتن لوگو بیمه حرفه ای در پروسه بازاریابی و تبلیغات برای شرکت بیمه مورد نظر نیز کمک شایانی خواهد کرد.

نکات طراحی لوگو بیمه

در طراحی لوگو بیمه اولین نکته بسیار مهم که باید رعایت شود ، رعایت اصل سادگی است، البته به شرط برخورداری از زیبایی، چرا که زیبایی در سادگی است. البته بدیهی است که مطرح ترین مزیتی که یک طراحی لوگو بیمه میتواند داشته باشد ، ساده و قابل فهم بودن آن است. علاوه بر آن چه گفته شد ، انتخاب فونت مناسب نیز قابل اهمیت فراوان است. علاوه بر فونت ، انتخاب پالت رنگی نیز اهمیت زیادی دارد، بدیهی است اگر در انتخاب رنگ ، از دانش روانشناسی رنگ ها بهره بگیریم ، انتخاب موفق و عاقلانه تری خواهیم داشت. نخواهد بود. در واقع باید رنگی را انتخاب کنیم که مخاطب بتواند با آن به راحتی ارتباط برقرار کند. نکته آخر که باید در نظر داشته باشیم انعطاف پذیری لوگو بیمه است به این معنا که لوگو باید با کیفیتی طراحی شود که در هر سایز و شرایط و محیطی قابل اجرا و استفاده باشد: ( از جمله وب سایت، بیلبورد ، بروشور ، کاتالوگ ، انیمیشن سازی ، تابلو های سازمانی و غیره).

طراحی لوگو صنعتی

اهمیت طراحی لوگو بیمه

اکثرا شرکت های بیمه تعداد فراوانی مخاطب دارند که به همین دلیل لازم است برای موفقیت خود دقت بسیاری در انتخاب و طراحی لوگو بیمه به خرج دهند. در واقع قسمت اعظم تبلیغات و بازاریابی شرکت های بیمه توسط لوگو آن ها انجام می شود. هم چنین افراد بر اساس شناخت قبلی خود از شرکت بیمه آن را انتخاب می کنند که این شناخت اولیه از طریق تبلیغات صورت می گیرد. در حقیقت نمی توان منکر تاثیر بسیار عمیق یک لوگو بیمه حرفه ای بر رشد و پیشرفت شرکت مورد نظر شد. مسلما داشتن یک لوگو حرفه ای بیمه در جذب مخاطب بیشتر نقش به سزایی خواهد داشت.



:: برچسب‌ها: لوگو , بیمه , طراحی ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپهریونسی
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد